1. Załóż konto
Przy rejestracji uzupełnij unikalną nazwę w polu subdomena, bo to bezpośredni adres internetowy do Twojego sklepu firmowego Twój.sklepfirmowy.pl
Załóż konto
2. Uzupełnij informacje o przedsiębiorstwie
W panelu konta dostawcy uzupełnij logo, dane kontaktowe i opisy o przedsiębiorstwie. Pod adresem internetowym Twojej subdomeny znajduje się mikrostrona prezentująca Twoją firmę. Klienci chętniej wybierają towary od producentów, z którymi mogą się zaznajomić. Pamiętaj uzupełnić numer konta, na który mają być przelewane automatyczne płatności za zamówienia.
3. Dodaj produkty
Przejdź z panelu dostawcy do Zarządzania. Dodaj produkty ręcznie lub skontaktuj się z nami celem zaimportowania produktów poprzez XML.
4. Promocje i warunki sprzedaży
Pamiętaj, że to Ty ustalasz warunki sprzedaży i dostaw. Sprzedawaj towary na preferencyjnych zasadach, zgodnie z koncepcją sklepu firmowego. Produkty objęte promocją lub będące nowością, pojawiąją się na stronie startowej platformy.
W zależności od charakteru Twojej działalności zalecamy sprzedaż opakowań jednostkowych lub zbiorczych.
5. Pierwsze zamówienia
Na Twoją skrzynkę mailową wysyłamy potwierdzenia zamówień i płatności. Po konfiguracji punktów 1-4, cała obsługa sprzedaży sprowadza się do obsługi mailowej. Reszta procesów jest zautomatyzowana.