kupuj bezpośrednio od producentów 

Jak to działa - Jak sprzedawać

1. Załóż konto

Przy rejestracji uzupełnij unikalną nazwę w polu subdomena, bo to bezpośredni adres internetowy do Twojego sklepu firmowego Twój.sklepfirmowy.pl

Załóż konto

 

2. Uzupełnij informacje o przedsiębiorstwie

W panelu konta dostawcy uzupełnij logo, dane kontaktowe i opisy o przedsiębiorstwie. Pod adresem internetowym Twojej subdomeny znajduje się mikrostrona prezentująca Twoją firmę. Klienci chętniej wybierają towary od producentów, z którymi mogą się zaznajomić. Pamiętaj uzupełnić numer konta, na który mają być przelewane automatyczne płatności za zamówienia.

3. Dodaj produkty

Przejdź z panelu dostawcy do Zarządzania. Dodaj produkty ręcznie lub skontaktuj się z nami celem zaimportowania produktów poprzez XML.

4. Promocje i warunki sprzedaży

Pamiętaj, że to Ty ustalasz warunki sprzedaży i dostaw. Sprzedawaj towary na preferencyjnych zasadach, zgodnie z koncepcją sklepu firmowego. Produkty objęte promocją lub będące nowością, pojawiąją się na stronie startowej platformy.
W zależności od charakteru Twojej działalności zalecamy sprzedaż opakowań jednostkowych lub zbiorczych.

5. Pierwsze zamówienia

Na Twoją skrzynkę mailową wysyłamy potwierdzenia zamówień i płatności. Po konfiguracji punktów 1-4, cała obsługa sprzedaży sprowadza się do obsługi mailowej. Reszta procesów jest zautomatyzowana.

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.

X